• Ledenadministratie

Ledenadministratie SV Welsum

Wilt u lid worden van een van onze afdelingen dan kunt u het aanmeldformulier hier vinden: Aanmeldingsformulier SV Welsum. U bent natuurlijk altijd van harte welkom om eerst te komen proeven aan de sportiviteit en gezelligheid in Welsum!!

Na ontvangst van het ingevulde en ondertekende formulier wordt u opgenomen in onze administratie en zal de contributie op de afgesproken wijze afgeboekt gaan worden. Indien van toepassing zullen uw gegevens doorgegeven worden aan de betreffende sportbond, om dit te kunnen doen hebben wij een pasfoto nodig.

Gezinslidmaatschap

Voor de gezinnen onder ons: bent u met meerdere gezinsleden actief bij één of meer afdelingen? Dan komt u automatisch in aanmerking voor het voordelige gezinslidmaatschap. Misschien kan uw zoon of dochter wel GRATIS gaan sporten!

Mocht u tussentijds verhuizen, dan ontvangen wij graag een adreswijziging. Deze kunt u sturen aan het secretariaat of mailen aan bestuur@svwelsum.nl. Mocht u onverhoopt uw lidmaatschap op willen zeggen dan verzoeken wij dat tijdig schriftelijk of per e-mail (met ontvangstbevestiging) te melden. Voor de afdeling Tennis dient dit vóór 1 december te gebeuren. Voor de andere afdeling is dit vóór 1 juni.