• Nieuws

In memoriam Reinder Gorselink

Afgelopen zondag 2 juli bereikte ons het droevige bericht dat Reinder Gorselink, Lid van Verdienste van S.V Welsum, plotseling is overleden.

Reinder was sinds 1 juli 1972 lid van de sportvereniging. In de beginjaren was Reinder een fanatiek sporter, later was hij vele jaren lid van het bestuur van de vereniging. Reinder heeft verschillende functies binnen het bestuur bekleed en heeft meerdere keren de kascontrole voor de vereniging verzorgd. Vorig jaar is hij gehuldigd voor zijn 50-jarig lidmaatschap bij de vereniging.

Naast zijn talrijke bestuurlijke taken binnen de sportvereniging was hij een van de oprichters en vanaf het begin betrokken bij de organisatie van de Nacht van Welsum. Afgelopen jaar was het alweer de 38e editie van de Nacht van Welsum. Ook is Reinder jarenlang één van de vaste scheidsrechters geweest van de volleybal.

Voor zijn inzet bij talrijke activiteiten binnen de vereniging ontving hij de onderscheiding 'Lid van Verdienste'. Deze welverdiende titel kreeg hij niet alleen voor zijn bestuurlijke taken, maar ook voor zijn vele andere werkzaamheden binnen de vereniging.

De afgelopen jaren was Reinder actief binnen het bestuur van het dorpshuis, waar wij als sportverenging veel gebruik van maken. Namens alle leden van S.V Welsum willen wij Reinder enorm bedanken voor alles wat hij voor de vereniging heeft gedaan. Wij wensen Annemarie, de kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte met dit verlies.

Bestuur en leden van S.V. Welsum

Uitloting obligatielening

Tijdens de ALV van 17 november j.l. zijn in het kader van de uitloting obligatielening tennis de volgende nummers getrokken:

18, 26, 54, 69, 104, 137, 169, 192, 209, 212, 228, 233 en 258

Indien u in het bezit bent van een of meerdere van deze nummers kunt u zich tot 31 december 2021 wenden tot de penningmeester en uw inleg terugvorderen. Wordt er geen gebruik gemaakt van deze mogelijkheid, dan vervallen de obligaties aan de vereniging.

S.V. Welsum

S.V. Welsum Jubilarissen

Onder normale omstandigheden worden jubilarissen gehuldigd tijdens de ALV. Daar kunnen de aanwezigen hen dan mee feliciteren en er samen op proosten. Op 17 november 2021 werd de ALV echter voor de 2e maal op rij online gehouden en was een normale huldiging niet mogelijk. Het bestuur heeft er voor gekozen om, in overleg met de jubilarissen, ze bij hen thuis de bijbehorende attenties te overhandigen.

Continue Reading

We gaan weer beginnen!

De komende weken gaan de binnensporten van S.V. Welsum weer opstarten. Wij hebben om dit (goed) te kunnen doen een procedure opgesteld en er zijn door het Dorpshuis looproutes gecreëerd.

U kunt hieronder de documenten (PDF) downloaden met uitleg over de looproutes in het Dorpshuis en de procedures die te maken hebben met de corona maatregelen.

Download hier de looproutes

Download hier de procedures