Volleybal

Sinds 1981 kent SV Welsum de afdeling Volleybal. Deze afdeling bestaat uit een enthousiaste groep volwassenen in de leeftijd tussen 25 – 65 jaar. Er spelen nog steeds leden die al sindsdien lid zijn! We zijn een kleine, maar gezellige afdeling. We hebben op dit moment twee teams, één dames en één heren team. Alle teams trainen samen met elkaar op de maandagavond. Ook spelen beide teams mee in de recreantencompetitie van de NeVoBo in de regio IJsselstreek. Als volleyballid kan je zelf bepalen of je mee wilt doen aan deze competitie.

De wedstrijden worden altijd in de avonden gespeeld op werkdagen tegen teams uit de regio Deventer-Zutphen. De competitie start in september en loopt tot en met april. Er wordt gezamenlijk getraind op maandagavond van 19.45 (instroom met start 20:00) tot 21:30 uur van half augustus tot en met mei. De thuiswedstrijden worden op maandag gespeeld, uitwedstrijden wisselen per vereniging. Uiteraard wordt na de training of wedstrijd nog uitvoerig geanalyseerd onder het genot van een of meerdere drankjes. De kosten voor lidmaatschap zijn afhankelijk van je leeftijd en zijn elders op deze site terug te vinden.
We zijn altijd op zoek naar gezellige en sportieve teamgenoten!

Beachvolleyballen in de zomermaanden

Kun je geen genoeg krijgen van de volleybal, dan kun je bij ons in de zomermaanden (juni, juli en begin augustus) ook nog beachvolleyballen. Hier spelen we dan recreatief op de maandagavond van 19.45 met net opzetten en spelen om 20:00 uur. Doe gezellig mee!

Nacht van Welsum

Ieder jaar wordt er door de volleybalafdeling in februari/maart de reeds befaamde nacht van Welsum georganiseerd. In deze nacht wordt er vanaf (18.00 uur tot - 04.00 uur) door vele teams (vriendenteam, collega’s of buurtschappen) met geoefende en ongeoefende volleyballers uit de omgeving gevolleybald in het dorpshuis. Ieder jaar is het er druk en gezellig

Contactpersoon

Heb je interesse om te volleyballen in Welsum en heb je zin om eens mee te trainen? Je bent van harte welkom! Kom dan eens een keertje langs op de maandagavond of neem contact op om iets af te spreken. Nieuwe leden zijn uiteraard het hele jaar door van harte welkom bij de volleybalafdeling!

SV Welsum
Afdeling Volleybal